Korzystamy z plików cookies w celu utrzymania sesji, zapamiętania ustawień, statystyk i popularyzacji w serwisach społecznościowych. Cookies można zarządzać w ustawieniach przeglądarki - więcej.
  Port Gdańsk
English  Russian  Chinese            

Facebook
LinkedIn
Twitter
Instagram
DrukujRSSSpis stronMobilna wersja serwisu

 

Strona główna » Kontakt - Adresy » Wizytówki firm » Pomorscy Maklerzy Okrętowi Sp. z o.o.

Aramis Shipping Agency Sp. z o.o.

Baltic Shipping Agency Ltd Sp. z o.o.

PUPS Chemiki Sp. z o.o.

PHU DEPO Sp. z o.o.

Euroservice Sp. z o.o.

Gdańsk-Pilot Sp. z o.o.

Gdański Terminal Kontenerowy SA

Inchcape Shipping Services Poland Sp. z o.o.

INTER BALT Sp. z o.o.

Inter Marine Sp. z o.o.

Morska Agencja Gdynia Sp. z o.o.

Nawigator Shipping Sp. z o.o.

Okmarit Sp. z o.o.

Polcargo Sp. z o.o.

Polska Żegluga Bałtycka SA Polferries

Polsteam Shipping Agency Sp. z o.o.

Pomorscy Maklerzy Okrętowi Sp. z o.o.

PPS Port Północny Sp. z o.o.

Poseidon & Frachtcontor Junge Sp. z o.o.

SARTORI & BERGER Polska Sp. z o.o.

Saybolt Poland Sp. z o.o.

SGS Polska Sp. z o.o.

Terramar Sp. z o.o.

UMS Marbalco Co Ltd.

Wilhelmsen Ships Service Polska Sp. z o.o.

WUŻ Port and Maritime Services Ltd Sp. z o.o.
 
 

Pomorscy Maklerzy Okrętowi Sp. z o.o.


al. Niepodległości 694/7
81-752 Sopot

Telefony:
(+48) 58 550 20 62
(+48) 58 550 20 63
(+48) 58 551 20 55

Fax:
(+48) 58 550 20 18
(+48) 58 550 20 64

Telex: 514087 jss pl

E-mail:
- ogólny

- linie + marketing
- agencja
- agencja

Firma Pomorscy Maklerzy Okrętowi Sp. z o.o. powstała i rozpoczęła działalność w 1994 roku oferując usługi w dziedzinie żeglugi morskiej przede wszystkim jako makler frachtujący, agent klarujący i agent liniowy (bukujący).

Udziałowcami spółki są członkowie zarządu oraz kierownictwo. To, wraz z zastosowanymi procedurami zarządzania, gwarantuje wysoką jakość usług. Potwierdzeniem tego jest certyfikat ISO 9002 wydany przez Lloyd's Register Quality Assurance. Celem przedsiębiorstwa jest stały rozwój, ulepszanie jakości usług oraz uzyskanie pozycji najbardziej aktywnego niezależnego agenta morskiego w rejonie Gdyni i Gdańska.

Firma należy do Polskiego Związku Maklerów Okrętowych.

Pomorscy Maklerzy Okrętowi świadczą pełny zakres usług związanych z frachtowaniem różnorodnych ładunków, w tym również nietypowych i ponadgabarytowych. Personel firmy posiada wieloletnie doświadczenie zdobyte zarówno w kraju jak i za granicą. Oprócz tego, firma zajmuje się doradztwem żeglugowym.

W działalności agencyjnej Pomorscy Maklerzy Okrętowi koncentrują się:

  • w obsłudze zbiornikowców do przewozu ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ciekłego oraz chemikaliowców,
  • statków do przewozu ładunków suchych masowych i półmasowych,
  • statków specjalistycznych do przewozu ładunków ciężkich i przewymiarowanych.

Pomorscy Maklerzy Okrętowi Sp. z o.o. jest agentem bukującym linii żeglugowych holenderskiego armatora Splethoff's Bevrachtings Kantoor z Amsterdamu. Jednostki tego armatora są wyposażone we własne dźwigi o udźwigu od 40 do 120 ton, które można łączyć do łącznego udźwigu 240 ton. Są to wyłącznie nowoczesne jednostki konwencjonalne typu box shape z ruchomymi międzypokładami. Najnowsze statki zostały oddane do użytku w 2000 i 2001 roku. Każdy z nich jest wyposażony, oprócz trzech dźwigów o udźwigu 120 ton, w pięć urządzeń do bezpośredniego załadunku przez burtę, co pozwala na nie przerwany załadunek bez względu na warunki atmosferyczne.

Obecnie do polskich portów regularnie zawijają następujące linie:

  • Caribbean Shuttle, obsługująca porty Morza Karaibskiego, północnego wybrzeża Ameryki Południowej oraz wschodniego wybrzeża Ameryki Środkowej.
  • America Shuttle, obsługująca wschodnie wybrzeże USA i Kanady oraz porty Zatoki Meksykańskiej.

Oprócz wyżej wymienionych, Spliethoff's Bevrachtings Kantoor utrzymuje regularne połączenia z portami Afryki Zachodniej, Ameryki Południowej, Dalekiego Wschodu, Australii i Nowej Zelandii oraz zachodniego wybrzeża Ameryki Środkowej i Północnej. Ładunki z Polski mogą być wysyłane w tych relacjach z przeładunkiem w Antwerpii. Przy odpowiedniej wielkości ładunku jest też możliwe zawinięcie do jednego z portów w Polsce.

 

 
Cofnij