Korzystamy z plików cookies w celu utrzymania sesji, zapamiętania ustawień, statystyk i popularyzacji w serwisach społecznościowych. Cookies można zarządzać w ustawieniach przeglądarki - więcej.
  Port Gdańsk
English  Russian  Chinese

Facebook
LinkedIn
Twitter
Instagram
DrukujRSSSpis stronMobilna wersja serwisu
Koronawirus - informacje

 

Strona główna » Wydarzenia » Port Gdańsk z nagrodą w Chinach

Chińskie władze zainteresowane współpracą z Portem Gdańsk
13.11.2018

Port Gdańsk otwiera biuro handlowe w Chinach
03.11.2018

Nowy rekord wycieczkowców w Porcie Gdańsk
22.10.2018

Port Gdańsk z nagrodą w Chinach
18.10.2018

Port Gdańsk na targach CILF 2018 w Chinach
16.10.2018

Gdańsk z wizytą w Singapurze
11.10.2018

Nowa trasa żeglugowa na linii Gdańsk - Skandynawia
09.10.2018

Lista
 
 
Facebook
LinkedIn
Twitter

Port Gdańsk z nagrodą w Chinach

18.10.2018

Port Gdańsk wziął udział w 13. Targach China International Logistics and Transportation Fair w Shenzhen. Przedstawiciele Portu wrócili do Polski nie tylko z nowymi kontaktami biznesowymi i deklaracjami współpracy, ale także nagrodą za reprezentację podczas wydarzenia..

Targi CILF to z jednej strony szereg debat, z drugiej ogromna przestrzeń wystawiennicza. Co roku tysiące firm prezentują swoją działalność. W tegorocznej edycji Port Gdańsk wziął udział jako prelegent, organizator panelu dyskusyjnego oraz wystawca. Za całokształt ekspozycji marketingowej otrzymał od organizatorów targów nagrodę

- To dla nas ogromne wyróżnienie. Jeszcze niedawno Port Gdańsk był jednym z wielu portów, które po prostu pojawiają się na tym wydarzeniu. Dziś jesteśmy najlepsi. Organizacja takiego eventu to miesiące bardzo ciężkiej pracy całego zespołu marketingowego, który z siedziby w Polsce koordynuje wydarzenie w Azji. Biorąc pod uwagę różnicę czasową, śmiało mogę stwierdzić, że pracujemy dzień i noc. Jak widać, nie na darmo - tłumaczy Patryk Felmet, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Zarządzie Morskiego Portu Gdańsk. - Nagroda, którą otrzymaliśmy, udowadnia, że kierunek naszych działań marketingowych i ich intensyfikacja, to właściwa droga - dodaje.

Prezentacja Portu Gdańsk została wskazana jako najlepsza wśród ok. 1800 innych uczestników wydarzenia. - Shenzhen zostało dosłownie zalane Portem Gdańsk. Przez cały czas trwania targów co chwilę spotykaliśmy kogoś, kto miał nasze gadżety. Przy samym stoisku nieustannie pojawiali się kolejni goście chwalący stoisko i całą oprawę marketingową Portu. Chińczycy są bardzo wymagający i doświadczeni w zakresie nowości oraz organizacji, tym bardziej cieszy nas wyróżnienie otrzymane właśnie od nich - mówi Marcin Osowski, Wiceprezes ZMPG ds. Infrastruktury.
Wśród uczestników CILF znalazły się nie tylko inne światowe porty, ale także najwięksi przedsiębiorcy branży logistycznej, portowej i morskiej.



Kontakt dla mediów:
Rzecznik Prasowy
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
Rzecznik.Prasowy@portgdansk.pl

 

 
Cofnij