Korzystamy z plików cookies w celu utrzymania sesji, zapamiętania ustawień, statystyk i popularyzacji w serwisach społecznościowych. Cookies można zarządzać w ustawieniach przeglądarki - więcej.
  Port Gdańsk
English  Russian  Chinese

Facebook
LinkedIn
Twitter
Instagram
DrukujRSSSpis stronMobilna wersja serwisu

 

Strona główna » Wydarzenia » Trójmiejskie porty na targach w Miami

Tak będzie wyglądał Port Centralny w Gdańsku
20.05.2019

Czeski i polski Senat w Porcie Gdańsk
16.05.2019

Port Ningbo-Zhoushan w Porcie Gdańsk
30.04.2019

Trójmiejskie porty na targach w Miami
11.04.2019

Port Gdańsk rozpoczyna sezon wycieczkowców
08.04.2019

Konkurs Portu Gdańsk i Uniwersytetu Morskiego
05.04.2019

Wiadukt w Porcie Gdańsk prawie ukończony
05.04.2019

Lista
 
 
Facebook
LinkedIn
Twitter

Trójmiejskie porty na targach w Miami

11.04.2019

Seatrade Cruise Global to najważniejsze światowe wydarzenie branży turystyki morskiej. Po raz kolejny uczestniczą w nim delegacje Portów Gdańsk i Gdynia. Trójmiejskie porty reklamują Polskę hasłem "Destination Poland".

Targi oraz towarzysząca im konferencja odbywają się w Miami na Florydzie. Łączą ponad 11000 profesjonalistów i ponad 70 linii wycieczkowych wokół jednego przesłania: poczuć się na morzu jak w domu.

- Port Gdynia, którego możliwości pozwalają na przyjmowanie największych statków turystycznych pływających po Bałtyku, jest bramą do Pomorza i całej Polski - mówi Adam Meller, prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia. - Udział delegacji Portu Gdynia w targach Seatrade Cruise Global umożliwia zaprezentowanie posiadanego przez port potencjału w tym zakresie. Spotkaliśmy się ze znacznym zainteresowaniem zarówno ze strony armatorów, jak i agencji wycieczkowych. Jest to dowód uznania dla potencjału naszej infrastruktury oraz usług świadczonych przez port. W roku 2018 na wycieczkowcach przypłynęło do Gdyni przeszło sto tysięcy turystów, którzy stali się ambasadorami naszego kraju, stymulując gospodarkę regionu, robiąc zakupy oraz korzystając z atrakcji turystycznych Pomorza.

Na targach, jak co roku, obecni są przedstawiciele m.in. największych na świecie armatorów statków pasażerskich, tour operatorzy, firmy świadczące usługi z zakresu wyposażenia statków pasażerskich, organizatorzy wycieczek branży turystycznej i porty morskie.

- W tym roku do Portu Gdańsk zawinie jeszcze więcej wycieczkowców niż w latach ubiegłych. Rosnąca liczba turystów docierających do Polski morzem to nie tylko pieniądze dla portów, miast i regionu, ale przede wszystkim świetna promocja Polski wśród zagranicznych turystów. I właśnie po to jesteśmy w Miami - żeby reklamować Polskę jako kierunek turystyczny - tłumaczy Marcin Osowski, Wiceprezes Zarządu Morskiego Portu Gdańsk.

Portom w Miami towarzyszy Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna i Gdańska Organizacja Turystyczna, które zachęcają uczestników targów do odwiedzenia Pomorza - jego atrakcji i zabytków. Zwykle po dobiciu do brzegu pasażerowie wycieczkowców jadą zwiedzać Trójmiasto, Malbork lub udają się na wycieczkę w głąb Kaszub. W Miami organizacje turystyczne przedstawiają potencjał regionu, by zainteresować nim jeszcze większa liczbę podmiotów zajmujących się turystyką morską.

Tegoroczny sezon wycieczkowców w trójmiejskich portach rozpocznie się już w kwietniu. Do Portu Gdynia już 24 kwietnia zawinie MSC Poesia, pływająca pod panamską banderą. Cztery dni później w Porcie Gdańsk pojawi się MS Magellan.

Dokładne awizacje, zawierające nazwy jednostek, długość i terminy zawinięć, można znaleźć na stronach internetowych portów:
Port Gdynia
Port Gdańsk

Kontakt dla mediów:

Port Gdynia

Marcin Wojciechowski
Kierownik ds. Promocji i Komunikacji
Dział Marketingu
Kom.: (+48) 603 722 788

Port Gdańsk
Agata Kupracz
Rzecznik Prasowy
Dział Marketingu i Komunikacji
Kom.: (+48) 605 640 012

 

 
Cofnij