Korzystamy z plików cookies w celu utrzymania sesji, zapamiętania ustawień, statystyk i popularyzacji w serwisach społecznościowych. Cookies można zarządzać w ustawieniach przeglądarki - więcej.
  Port Gdańsk
English  Russian  Chinese

Facebook
LinkedIn
Twitter
Instagram
DrukujRSSSpis stronMobilna wersja serwisu

 

Strona główna » Wydarzenia » Team Lines będzie zawijać do DCT Gdańsk

Götaland pierwszym statkiem na DCT Gdańsk
04.06.2007

Pierwszy pociąg intermodalny na DCT Gdańsk
31.05.2007

Uroczystości rocznicowe na Westerplatte
29.05.2007

Team Lines będzie zawijać do DCT Gdańsk
28.05.2007

Przedstawiciele Parlamentu Schleswig-Holstein w Porcie Gdańsk
25.05.2007

Wizyta parlamentarzystów Republiki Azerbejdżańskiej w ZMPG SA
22.05.2007

Przedstawiciele portu Ningbo z wizytą w ZMPG SA
22.05.2007

Lista
 
 
Facebook
LinkedIn
Twitter

Team Lines będzie zawijać do DCT Gdańsk

28.05.2007

DCT Gdańsk, znajdujący się obecnie w budowie najnowszy polski terminal kontenerowy podpisał umowę z Team Lines, dużym operatorem linii feederowych na Bałtyku. W ramach umowy armator zapoczątkuje regularne zawinięcia do terminalu, co pozwoli obsłużyć rosnące przewozy ładunków i zainteresowanie spedytorów.

"Dotrzymując naszej obietnicy, by nowoczesny głębokowodny terminal kontenerowy na Bałtyku powstał w terminie i w ramach zakładanego budżetu, jesteśmy bardzo zadowoleni, że Team Lines zdecydował się rozpocząć z nami współpracę." - w komentarzu powiedział Colin Chanter, CEO terminalu. - "Napełnia nas wiarą fakt, że armator o stabilnej pozycji dostrzegł korzyści, jakie oferuje DCT Gdańsk, na tak wczesnym etapie. Cieszymy się z naszej współpracy i wiem, że zapewnimy właściwą obsługę zarówno przy przeładunku, jak i na placu."

DCT Gdansk rozpocznie działalność 1 czerwca z dwiema suwnicami ship-to-shore typu post-Panamax (STS) i trzema placowymi (RTG). Nowa droga i linia kolejowa łącząca DCT Gdansk z infrastrukturą transportową kraju są już ukończone. Do października 2007 r. terminal operować będzie trzema suwnicami STS i pięcioma RTG, które wraz z odpowiednim zapleczem placowym i dodatkowym sprzętem operującym zapewnią roczną zdolność przeładunkową na poziomie 500 000 TEU.


Zobacz zdjęcia z budowy terminalu

 

 
Cofnij